Reînvie un brand care a marcat viața de zi cu zi a românilor în comunism - Cel mai mare producător de carne de porc redevine Comtim
La două decenii de la intrarea pe piața din România, cel mai mare producător de carne de porc din țară, Smithfield România, a anunțat un proces amplu de rebranding corporate. Începând din luna octombrie 2024, compania va funcționa sub denumirea „Comtim Romania SRL”, readucând în prim-plan brandul tradițional Comtim, cel mare mare producător de carne de porc din sud-estul Europei în perioada comunistă.
Schimbarea vine într-un moment simbolic pentru companie, care marchează 20 de ani de activitate în România. Obiectivul rebrandingului este acela de a oferi publicului „o imagine clară asupra valorilor și misiunii companiei, precum și asupra modului sustenabil în care se produce carne de porc 100% românească”.
„Noul nume aduce un tribut pentru tot ce a însemnat Comtim în trecut și pentru profesioniștii care au pus industria cărnii la loc de cinste. Ne prezentăm publicului așa cum suntem: o companie solidă care setează standardele de excelență în industrie”, a declarat Goran Panici, Director General al Comtim Romania.
Tradiție și sustenabilitate
Compania își propune să continue evoluția puternic ancorată în tradiția locală, dar orientată spre viitor, cu accent pe inovație și sustenabilitate. Brandul Comtim, relansat acum sub umbrela noului nume, a fost un reper al industriei alimentare românești încă din 1967, iar actualul rebranding este perceput ca o reafirmare a angajamentului față de calitatea produselor românești.
Activitatea Comtim Romania SRL „va rămâne fidelă valorilor care au consacrat compania: bunăstarea animală, siguranța angajaților, calitatea și siguranța alimentară, grija pentru mediu și sprijinul oferit comunităților”, transmite compania.