Tagro, tractorul realizat la Reghin, a fost omologat de Registrul Auto Român

0
197

Tagro, tractorul agricol românesc, conceput şi realizat de IRUM Reghin, a fost omologat de Registrul Auto Român, scrie HotNews.

Tagro a fost supus unei serii de încercări statice şi dinamice încă de anul trecut, acestea fiind efectuate de Departamentul Omologări al RAR Bucureşti.

Tagro are un motor FPT (Fiat Power Train) model F5 de 86 CP, diesel, cu 4 cilindri in linie, sistem de injectie common rail, cu turbocompresor şi intercooler, iar norma de poluare este stagiul IV final.

Utilajul se încadrează în clasa de putere 80-110 CP şi dispune de o transmisie mecanică cu 12 viteze si inversor, cu posibilitate de cuplare 4×4, directie hidrostatică şi sistem de frânare cu discuri multiple.

Cabina utilajului corespunde normelor ROPS si FOPS, este dodata cu aer condiţionat automat si ventilatie cu sistem de filtrare a aerului, geam spate cu degivrare şi scaun pneumatic cu încălzire. De asemenea, utilajul dispune de proiectoare de lucru faţă/spate.