O noua metoda de a nu scumpi produsele! Acelasi pret dar la o cantitate mai mica!

O noua metoda de a nu scumpi produsele! Acelasi pret dar la o cantitate mai mica!
Un truc folosit la nivel mondial.
Creșterea inflației și creșterea ulterioară a prețurilor în toate domeniile vieții noastre a afectat și mărcile alimentare, care recurg la procesul de reducere pentru a contracara problemele economice astfel încât consumatorul să nu fie foarte afectat.
Filiala americană a Pepsi, Frito-Lay, responsabilă cu producerea și comercializarea popularului Doritos, este una dintre cele afectate, iar din 2021 conținutul pungilor acestei gustări a fost mai mic ca urmare a pandemiei.
Astfel, dimensiunea mare a trecut de la o greutate de aproximativ 276 de grame la 262, o diferență de aproximativ cinci nachos care este practic insesizabilă consumatorilor, care continuă să plătească același preț pentru o cantitate mai mică, potrivit unui studiu realizat de Quartz colectat de Gizmodo.
Este modul în care firmele încearcă să evite creșterea prețurilor produselor. Frito-Lay nu a fost singurul care în acest timp a optat pentru acest truc și, continuând cu produsele alimentare, cutiile de cereale Shreddies au în interior cu 110 de grame mai puțin.
De asemenea, de această practică s-au folosit și alte companii pentru produse cum ar fi pasta de dinți. Pasta de dinți Crest 3D White Radiant Mint este acum cu opt mililitri mai mică, dar consumatorii plătesc același preț per produs.