Home / Monden / Trambulinele si beneficiile sariturilor pe acestea
bungee trampoo

Trambulinele si beneficiile sariturilor pe acestea

Saritul pe trambuline este una dintre cele mai apreciate activitati ale copilariei. Desi inca de la cele mai mici varste saritul pe trambulina era inlocuit cu saritul in pat, in zilele noastre trambulinele pot fi gasite la orice loc de joaca. Astfel, ne putem bucura atat de trambuline de interior cat si de trambuline profesionale de exterior.

Pe langa joaca, saritul pe trambulina este, de asemenea, promovat ca fiind una dintre activitatile fizice cele mai eficiente pe care orice persoana o poate face, indiferent de varsta! Saritul pe trambulina este un exercitiu foarte simplu, insa cu beneficii foarte mari, precum tonifierea musculaturii, precum si imbunatatirea coordonarii.

Iata care sunt beneficiile saritului pe trambulina si planurile pe care ne este de ajutor.

Trambuline Profesionale De ExteriorRelaxare – saritul pe trambuline nu este o activitate relaxanta doar prin faptul ca prin sarit uitam de tot ceea ce ne inconjoara si ne axam doar pe distractia de moment si poate ajuta si la combaterea depresiei, a anxietatii si stresului. acest lucru se datoreaza endorfinelor eliberate de creier in momentul in care persoana sare. Pe termen lung, aceasta activitate ajuta la relaxare, va ajuta sa aveti un somn mai linistit si, desigur, mai multa energie.

Tonifiere musculara – saritul este foarte bine stiut ca ajuta la tonifierea musculara si la reducerea tesutului adipos din organism.  De aceea, persoanele care practica in mod regulat acest sport se pot lauda cu o postura  corespunzatoare si cu un sistem muscular sanatos. Atat muschii abdominali cat si cei ai spatelui sunt in permanenta angrenati in miscari in momentul in care sariti,

Antrenament cu un impact minim – saritul pe trambulina ofera muschilor si oaselor un antrenament destul de intens, insa este bine de retinut ca aproximativ 80% din socul sariturii este absorbit de saltea. Spre deosebire de atunci cand facem jogging, saritul pe trambulina ofera organismului un antrenament complet, cu impact minim in special asupra gleznelor si genunchilor precum si asupra incheieturilor,

Fitness cardiovascular – studiile au demonstrat ca 10 minute de sarit pe trambulina ofera un exercitiu cardio mult mai eficient decat circa 33 de minute de alergat. Saritul pe trambulina ajuta la eliminarea toxinelor din organism eficient prin stimularea fluxului in organism.

Ameliorarea sanatatii intregului organism – aceasta activitare realizata in mod regulat poate ajuta organismul sa arda mai repede calorii si este de mare ajutor si la cresterea ratei metabolice. In momentul in care o persoana sare pe trambulina, celulele devin mai puternice, astfel ajutand la o imbunatatire a intregului sistem imunitar.

Coordonare si agilitate – saritul pe trambulina ajuta la imbunatatirea coodonarii si a echilibrului. Astfel, vei invata sa iti controlezi coodonarea bratelor si a picioarelor in timp ce sari si totodata vei reusi sa iti ajustezi pozitia corpului in aer.

In aceeasi categorie se incadreaza si bungee trampoo care este foarte des intalnita in locurile de agrement. Acest tip de trambulina este recomandata in special pentru locurile de joaca situate in interiorul centrelor comerciale sau al centrelor de agrement.

Montarea bungee este foarte simpla si se poate realiza de catre o singura persoana, in aproximativ 30 de minute. Pot sari chiar si copiii de la varsta de 2 ani.

Cu ajutorul unor corzi elastice, persoana, care este prinsa intr-un ham special pentru aceasta activitate sare pe trambulina si se inalta pana la maxim 7 metri, de unde poate sa faca chiar si tumbe. Si aceasta este o modalitate perfecta de a imbina jocul cu beneficiile asupra organismului.

 

Despre slasher

Check Also

mydinner lo-re-ca's mall

Bun venit pe Mydinner.ro LO*RE*CA’S MALL

Bun venit pe Mydinner.ro! De cate ori nu v-ati saturat sa ascultati robotul in timp …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 
Or wait 5 seconds